Prečo práve Fanola Frequent Shampoo 350 ml?

Majte čisté a svieže vlasy každý deň. Jemný umývací šampón Fanola Frequent je určený pre každodenné umývanie vlasov. Šampón má veľmi jemné zloženie, obohatené o aktívne látky z pomarančových extraktov, ktoré dôkladne vlasy čistia a posilňujú vlasovú štruktúru. Šampón vlasy nevysušuje, naopak v nich zanecháva prirodzenú vlhkosť. Vlasy sú tak po celý deň hydratované a prirodzene lesklé.

Pomarančové extrakty: Posilňujú štruktúru vlasového vlákna, vlasy sú pevnejšie, pružné a viac odolné proti poškodeniu.

Jedinečné vlastnosti:

  • Šetrne vlasy umýva a čistí od nečistôt,
  • má veľmi šetrné zloženie,
  • nevysušuje vlasy, naopak ich hydratuje,
  • zanecháva vlasy osviežené a hebké,
  • dodáva vlasom prirodzený lesk,
  • určený pre každodenné použitie,
  • vhodný pre normálne vlasy.

Odporúčame

Ako použiť Fanola Frequent Shampoo 350 ml?

Malé množstvo šampónu Fanola Frequent aplikujte do dlane a naneste na mokré vlasy. Vytvorte bohatú penu a potom z vlasov dôkladne opláchnite. V prípade potreby postup opakujte. Šampón je vhodný pre každodenné umývanie vlasov.

Fanola je kreatívna profesionálna značka produktov starostlivosti o vlasy. Za 15 rokov sa stala značka Fanola stabilným hráčom na trhu v oblasti vlasovej kozmetiky. Farebná, mladá značka orientovaná na budúcnosť, ktorá nikdy nenudí, prichádza s každým produktovým radom s novými originálnymi nápadmi. Fanola vám dodá slobodu experimentovať a podčiarknuť tak vašu krásu.

Prejsť na značku
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.