FAQ
Kedy je doprava zadarmo?
Doprava zadarmo platí pri objednávke nad 79 €.
Tovar nejde pridať do košíka, kedy bude skladom?
Snažíme sa pre Vás zaistiť tie najlepšie ceny, preto nám naskladnenie niekedy trvá trošku dlhšie. Pokiaľ si u danej položky zaškrtnete políčko „Mám záujem“ dáme Vám ihneď po naskladnení vedieť.
Je možné objednávky editovať?
Uskutočnené objednávky už nie je možné z technických dôvodov editovať. Jedinou možnosťou je objednávku stornovať. V tomto prípade prosím počítajte s tým, že sa môže Vaša objednávka pozdržať a expedovať až nasledujúci pracovný deň.
Ako postupovat pri reklamácii? Dorazil mi poškodený balík, čo ďalej?
Všetky informácie ohľadne postupu pri reklamácii nájdete tu. V prípade nejasností nás kontaktujte na emaily: info@bezvavlasy.sk