Prečo práve Farouk Systems BioSilk Silk Therapy Shampoo 355 ml?

Regeneračný hodvábny šampón pre všetky druhy vlasov, obzvlášť pre poškodené vlasy. Vhodný je najmä pre vlasy poničené, ktoré sú často chemicky ošetrované. Jemne čistí a posilňuje vlasy, zanecháva ich lesklé. Obsahuje hodvábne proteíny, rastlinné výťažky a vitamíny. Šampón navyše intenzívne hydratuje vlasy, dodáva im objem, chráni pred škodlivými účinkami UV lúčov a tiež vysokou teplotou.



Použitie: aplikujte na mokré vlasy, napeňte a opláchnite.


Odporúčame

Profesionálna značka vlasovej kozmetiky Farouk Systems bola založená roku 1986 v Houstone Farouk Shami, kaderníkom, ktorého poslaním je poskytovať profesionálnu vlasovú kozmetiku s najpokročilejšou americkou technológiou, založenou na vzdelávani, životnom prostredí a inovaciách.Pod značku Farouk Systems patria ďalšie populárne značky ako je napríklad CHI , Biosilk a Esquire Grooming. V roku 2001 značka Farouk Systems vyvinula vôbec prvú keramickú žehličku na vlasy a inšpirovala sa práve technológiou využívanou v NASA. Farouk Systems vlastní viac ako 20 patentov z oblasti starostlivosti o vlasy. Ako prvá značka predstavila farbu na vlasy bez amoniaku a začala vo vlasovej kozmetike používať hodvábne proteíny. V ich produktoch nájdete populárne účinné zložky ako je arganový olej, keratín, výťažky z olivovníka a feniklu.
Prejsť na značku
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.