Prečo práve Kérastase Elixir Ultime Le Bain Shampoo 250 ml?

Trápia vás matné vlasy bez života? Luxusný šampónový kúpeľ Elixir Ultime Le Bain s marulovým olejom prináša zloženie podporujúci lesk ideálny pre vlasy ktoré nemajú žiarivý lesk. Tento šampón so vzácnymi olejmi vytvára vzdušnú a bohatú penu, a dodáva vlasovému vláknu potrebné živiny, ktoré mdlé vlasy nutne potrebujú. Čistí a odstraňuje z vlasov zvyšky stylingu spolu s časticami vonkajšieho znečistenia. Jeho zloženie je obohatené o jemnú kombináciu marulového a kaméliového oleja, obsahuje vysokú koncentráciu vitamínu C a D, a Omega 9, prírodné mastné kyseliny pre dlhotrvajúci účinok. Táto omamná zmes vzácnych olejov dodá vlasom dlho trvajúcu vôňu. Je kvetinová s jemnými zemitými podtónmi dreva. Vlasové vlákno je pripravené na ďalšiu starostlivosť a hýčkanie, žiaria leskom a sú vyživené až po končeky.

Jedinečná kombinácia 5 vzácnych olejov:

Marulový olej: Bohatý na vitamín C a D, zaisťuje intenzívny zdroj výživy a antioxidantov. Vašim vlasom tak dodáva potrebné živiny.

Kaméliový olej: Pomáha uhladiť vlasové vlákno, zároveň vytvára neuveriteľný lesk.

Kukuričný olej: Účinná látka, ktorá plní významnú výživovú a ochrannú funkciu.

Olej pracaxi: Dodáva vlasom lesk, výživu a hĺbkovú starostlivosť.

Arganový olej: Pomáha obnoviť spevnenie vlasov a chráni ich pred vonkajšími agresívnymi vplyvmi.

Jedinečné vlastnosti:

  • Zaisťuje dlhotrvajúci intenzívny lesk,
  • zanecháva vlasy krásne jemne prevoňané,
  • vlasy sú po použití viditeľne (až 6x) lesklejšie,
  • v kombinácii s ľahkou starostlivosťou či maskou sú vlasy výrazne menej krepaté,
  • odstraňuje nečistoty a častice vonkajšieho znečistenia,
  • predchádza opakovanému usadzovaniu nečistôt na vlasovom vlákne,
  • dodáva vlasovému vláknu dlhodobú hydratáciu a výživu.

Odporúčame

Použitie:

Po odstránení prebytočnej vody naneste luxusné šampónové ošetrenie Elixir Ultime Le Bain na vlhké vlasy. Stačí množstvo šampónu o veľkosti vlašského orieška. Rovnomerne rozprestrite na všetky časti vlasov. Pridajte vodu a napeňte. Prvé umývanie zamerajte na vlasovú pokožku. Končeky jemne masírujte a odstráňte nečistoty. Dôkladne opláchnite. Druhýkrát naneste rovnaké množstvo a pridajte vodu. Druhé umývanie prinesie oveľa výdatnejšiu penu, ktorá pomôže prečistiť dĺžky až ku končekom. Dôkladne vlasy opláchnite.

PRO TIP:

Tajomstvom efektívneho umývania vlasov je rozdelenie vlasov na 5 častí (uprostred hlavy pozdĺž cestičky, vpredu a dve časti vzadu). Šampón postupne nanášajte a aplikujte do jednotlivých častí vlasov. Tým docielite šetrné, ale efektívne aplikácie šamponového ošetrenia, bez toho aby ste podráždili vlasovú pokožku, polámali vlasové vlákna alebo nepríjemne zmotali vlasy. Zdvojená aplikácia šampónu je zásadná pre umývanie vlasovej pokožky, a následné dôkladné prečistenie dĺžok a koncov.
Značka Kérastase už od roku 1964 buduje svoj úspech vývojom produktov s výnimočným účinkom na vlasovú pokožku a vlasy. Prináša na trh exkluzívne produkty a salónne procedúry vytvorené priamo na mieru klientom, založené na vedeckých poznatkoch, odborných znalostiach a intuitívnom pochopení toho, čo ľudia od starostlivosti o vlasy skutočne očakávajú. Značka Kérastase má v súčasnosti zastúpenie vo viac než 60 krajinách sveta a opiera sa o komunitu približne 150 000 kaderníkov. Riadi sa filozofiou „starostlivosť na prvom mieste“, ktorá presahuje rámec vývoja produktov: kladie maximálny dôraz na starostlivosť o všetky typy vlasov, ale aj o jednotlivých spotrebiteľov a o svet, v ktorom žijeme.
Prejsť na značku
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.