Varianty produktu

Prečo práve L'Oreal Professionnel Inoa ODS 2 Hair Color 60 g?

Nahrádza pôvodnú farbu INOA ( 6 x 8 g )

Pre všetky typy vlasov.
Vylepšená farba bez zápachu a bez amoniaku s technológiou Oil Delivery System ( ODS2 ). Preukázateľne lepšie výsledky farbenia vlasov.

Optimálne rešpektovanie formátu vlasov. Pre maximálne pohodlie vlasovej pokožky. Neobmedzené farebné výsledky. Až 100 % krytie bielych vlasov. Vlasy budú vyživené so vznešeným leskom až do ďalšieho farbenia.
Pomáha udržiavať vlasom prirodzenú hladinu lipidov a esenciálnych aminokyselín.
Miešateľné odtiene dokážu zosvetliť až o 3 úrovne.

Pre použitie je potrebné mať oxidačný krém INOA Rich Oxydant ODS2. Pomer miešania pre farbu INOA ODS2 je 1:1. Napríklad 60 ml farby a 60 ml oxidačného krému.

Jedinečné vlastnosti:

  • Permanentná farba na báze olejov,
  • zosvetľuje vlasy až o 3 odtiene,
  • chráni a vyhladzuje vlasovú kutikulu,
  • poskytuje 100% krytie šedín,
  • prirodzene vyzerajúce výsledky,
  • dodáva výrazný dlhotrvajúci lesk,
  • bez obsahu amoniaku a parfumácie.

Odporúčame

Ako použiť L'Oréal Professionnel Inoa 2 Hair Color 60 g?

Permanentnú farbu L'Oréal Professionnel Inoa 2 Hair Color zmiešajte s vyvíjačom L'Oréal Professionnel Inoa v pomere 1: 1. Vzniknutú zmes ihneď naneste na suché, neumyté vlasy a nechajte pôsobiť cca 35 minút. Potom vlasy jemne emulgujte bez pridania vody, tým uvoľníte prebytočnú zmes z vlasov a vlasovej pokožky. Po uvoľnení pridajte trochu vody a pokračujte. Po niekoľkých minútach emulgáciu vlasy dôkladne opláchnite, oplachujte do okamihu, keď odteká číra voda. Potom vlasy umyte špeciálnym šampónom na farbené vlasy L'Oréal Professionnel Inoa Post Shampoo.

Upozornenie:

  • Pred prvým použitím farieb odporúčame vykonať test citlivosti. Pokiaľ sa objaví alergická reakcia v podobe vyrážky, farbu nepoužívajte.
  • Výrobok nie je určený pre osoby mladšie ako 16 rokov.
  • Neaplikujte na vlasy, na ktorých bola aplikovaná henna.
  • Pri aplikácii používajte ochranné rukavice.
  • Nepoužívajte na farbenie mihalníc a obočia.
  • Pri zasiahnutí očí okamžite vypláchnite vodou.

Príbeh značky L'Oréal Professionnel siaha až do roku 1907, kedy francúzsky chemik Eugéne Schueller vyvinul receptúru na farbenie vlasov, ktorá revolučne zmenila kadernícky svet. O dva roky neskôr vďaka jeho vynálezu vznikla spoločnosť L'Oréal Professionnel. Od Eugeneovho prvého objavu sa značka snaží dodržiavať jeho vášeň poskytovať kaderníkom z celého sveta tie najinovatívnejšie produkty, testované a schválené tými najznámejšími profesionálmi. Vyvíja produkty prispôsobené veľmi náročným odborníkom, ktorí očakávajú len to najlepšie, aby mohli vo veľmi krátkom čase dosiahnuť toho najlepšieho výsledku. Po niekoľkých rokoch je značka prítomná na parížskych prehliadkových mólach. Laboratóriá pokročilého výskumu L'Oréal vytvárajú prelomové technológie a exkluzívne služby, ktoré sú vždy o krok napred. INOA, INOA Color Care, DIA Light & DIA Richesse, Fiberceutic - to je rad produktov, ktoré otvárajú možnosti profesionálom po celom svete. L'Oréal Professionnel má za cieľ dať vyniknúť talent kaderníka tak, aby táto profesia naďalej pomáhala každému zákazníkovi ku kráse a nadobudnutiu sebavedomie.

Prejsť na značku
5.0
celkové hodnotenie produktu
1
  • 5
    (1)
  • 4
    (0)
  • 3
    (0)
  • 2
    (0)
  • 1
    (0)
  • Overený zákazník

    22.10.2024
    100%
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.