Prečo práve Paul Mitchell Shampoo Awapuhi Shampoo 1000 ml?

Čistiaci šampón Paul Mitchell Shampoo Awapuhi Shampoo je vhodný pre všetky typy vlasov. Zabraňuje vysychaniu vlasov a pomáha v nich udržať vlhkosť. Zloženie je obohatené o divoký zázvor awapuhi a špeciálne ošetrujúce látky, ktoré pomáhajú zamedziť strate vlhkosti a zlepšujú štruktúru vlasov.

Jedinečné vlastnosti:

  • Pre všetky typy vlasov,
  • hĺbkovo čistiaci šampón,
  • obsahuje divoký zázvor awapuhi,
  • dodá vlasom potrebnú dávku hydratácie,
  • možno použiť aj ako sprchový gél.

Odporúčame

Ako použiť Paul Mitchell Shampoo Awapuhi Shampoo 1000 ml?

Potrebné množstvo šampónu Paul Mitchell Shampoo Awapuhi Shampoo naneste na mokré vlasy, jemne vmasírujte a následne dôkladne opláchnite.

Paul Mitchell je americká značka vlasovej kozmetiky, založená v roku 1980 Johnom Paulom DeJoriom a Paulom Mitchellom. Je známa svojou inováciou, kvalitou a záväzkom k etike a udržateľnosti. Ako prvá z profesionálnych vlasových značiek sa zaviazala netestovať svoje produkty na zvieratách. Paul Mitchell ponúka širokú škálu produktov, od šampónov a kondicionérov, po stylingové prípravky. Rovnako investuje do vzdelávania kaderníkov a spolupracuje s poprednými odborníkmi na krásu.

Produkty značky Paul Mitchell kombinujú maximálnu starostlivosť, výživu a ochranu vlasov. Každý z nich, od ikonického šampónu Tea Tree Special až po luxusnú radu Awapuhi Wild Ginger, je dôkazom ich oddanosti vytvárať krásne a zdravé vlasy pre každého.

Prejsť na značku
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.