Prečo práve Subrína Professional Care Repair Conditioner 1000 ml?

Subrína Professional Care Repair Conditioner pre suché a poškodené vlasy navracia vlasom ich prirodzené zdravie a má termo ochranný účinok. Obsahuje baobabový olej, ktorý je bohatý na vitamíny na omega mastné kyseliny. Po jeho použití sú vlasy jemné, vyživené a lesklé.

Baobabový olej – je bohatý na vitamíny A, B, C, D, F a omega mastné kyseliny, poskytuje vlasom hĺbkovú hydratáciu a posilňuje slabé a poškodené vlasy

Jedinečné vlastnosti:

  • Pre suché a poškodené vlasy,
  • navracia vlasom ich prirodzené zdravie,
  • má termo ochranný účinok,
  • baobabový olej,
  • vyživuje vlasy,
  • dodá im lesk.

Odporúčame

Ako použiť Subrína Professional Care Repair Conditioner 1000 ml?

Naneste potrebné množstvo Subrína Professional Care Repair Conditioner na šampónom umyté a uterákom vysušené vlasy, nechajte pôsobiť 1-2 minúty, a potom dôkladne opláchnite. Pre lepší výsledný efekt odporúčame použiť Subrína Professional Care Repair Shampoo.

Subrina Professional je profesionálna kozmetika určená pre kaderníkov s viac ako 50-ročnou tradíciou. Ponúka širokú škálu produktov od farieb cez výnimočnú starostlivosť až po vlasový styling. Všetky produkty sú dermatologicky testované a podrobené mikrobiologickej analýze zaisťujúcej bezpečnosť a vysokú kvalitu. Subrina Professional ponúka aj prípravky určené na domáce použitie, ktoré dopĺňajú vysoký štandard profesionálnej kaderníckej starostlivosti.

Prejsť na značku
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.