Vyživujúca Subrína Professional Care Repair Shampoo pre suché a poškodené vlasy, ktorý vďaka svojim aktívnym zložkám napomáha zlepšiť štruktúru vlasov a zabraňuje štiepeniu končekov. Vlasy sú po použití jemné, pružné a hebké.

Baobabový olej – je bohatý na vitamíny A, B, C, D, F a omega mastné kyseliny, poskytuje vlasom hĺbkovú hydratáciu a posilňuje slabé a poškodené vlasy

Extrakt z baobabu – vyživuje, pomáha pri obnove a posilňuje vlasovú štruktúru

Glycerín – hydratačná a obnovujúca zložka, pomáha nastoliť normálnu rovnováhu a hydratáciu

Jedinečné vlastnosti:

  • Pre suché a poškodené vlasy,
  • zlepšuje štruktúru vlasov,
  • zabraňuje štiepeniu končekov,
  • dodáva pružnosť,
  • extrakt z baobabu,
  • glycerín,
  • baobabový olej.

Ako použiť Subrína Professional Care Repair Shampoo 250 ml?

Naneste potrebné množstvo Subrína Professional Care Repair Shampoo na mokré vlasy, jemne masírujte pokožku hlavy a vlasy, potom dôkladne opláchnite. Pre lepší výsledný efekt odporúčame použiť Subrína Professional Care Repair Conditioner.

Subrina Professional je profesionálna kozmetika určená pre kaderníkov s viac ako 50-ročnou tradíciou. Ponúka širokú škálu produktov od farieb cez výnimočnú starostlivosť až po vlasový styling. Všetky produkty sú dermatologicky testované a podrobené mikrobiologickej analýze zaisťujúcej bezpečnosť a vysokú kvalitu. Subrina Professional ponúka aj prípravky určené na domáce použitie, ktoré dopĺňajú vysoký štandard profesionálnej kaderníckej starostlivosti.

Prejsť na značku
96%
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní
  • Rýchlosť doručenia (449)
  • Kvalita dopravy (451)
  • Komunikácia (521)
Pozitívne (533)
Negatívne (18)
2,5
priemerná doba dodania v dňoch
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    spokojnosť, rýchle doručenie,výborné ceny
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Všetko na 100%.
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    Odporúča obchod
    100%
    Skvelý vyber
  • Overený zákazník

    10.10.2024
    10%
    nezáujem o klienta
    neprešla platba, obchod neodpovedal na moje emaily, písala som 3x a nič, tvrdili,že tam moje emaily nemaju. Obchod sa neunúval ma informovať, že platba neprešla. Absolutne bez záujmu o klienta.